نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

سرمربی پشتیبانی نزاجا: سازمان لیگ در شهرستان‌ها نظارت جدی‌تری داشته باشد

  • کد خبر: ۱۴۱۶۱۹
  • ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۹
سرمربی پشتیبانی نزاجا: سازمان لیگ در شهرستان‌ها نظارت جدی‌تری داشته باشد
سرمربی تیم فوتبال پشتیبانی نزاجا گفت: سازمان لیگ نظارت را در شهرستان‌های مختلف جدی‌تر بگیرد. مسابقات از لحاظ فنی در سطح خوبی برگزار می‌شود، اما زمین‌ها اجازه کار‌های فنی و تاکتیکی را به تیم‌ها نمی‌دهد.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، عماد هاشمی در گفتگو با شهرآرانیوز پس از پیروزی مقابل نادر بیان کرد: هر دو تیم به دور از هیاهوی دربی فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتند که خداراشکر بازیکنی در این دیدار مصدوم نشد. هر دو تیم نمایندگان مشهد و خراسان رضوی بودند، اما قرعه پیروزی به نام پشتیبانی نزاجا در آمد.

وی افزود: پیش‌بینی کرده بودیم بازی ساده‌تری در پیش داشته باشیم، اما نادر عملکرد خیلی خوبی ارائه داد. البته اگر قدر موقعیت‌های پایانی را می‌دانستیم، می‌توانستیم بازی را با نتیجه بهتری به پایان برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال پشتیبانی نزاجا اظهار کرد: تیم نادر فوتبال زیبایی به نمایش گذاشت. نادر کاملا تیم بی‌حاشیه و فنی است و به مجتبی ابراهیمی، سرمربی این تیم، بابت چنین تیمی تبریک می‌گویم. نادر با مدیریت خوب روی بازیکنان جوان وارد مسابقات شده است که تا این لحظه از رقابت‌ها نیز عملکرد خوبی داشته‌اند. امیدوارم سازمان لیگ اجازه بازی مجدد نادر در هفته نخست لیگ را صادر کند، چراکه نادر نماینده مشهد است و باید در لیگ باقی بماند.

هاشمی خاطرنشان کرد: جالب است که فقط در مشهد همه چیز باید قانونمند و استاندارد باشد. در سایر شهر‌های ایران نسبت به کیفیت چمن مسابقه و ورود تماشاگران تیم حریف متضرر می‌شویم. در دیدار با شاهرود همه سکو‌های ورزشگاه از هواداران خانم و آقا تکمیل شده بود، درحالی‌که در این دیدار حتی به عوامل و سایر بازیکنان تیم اجازه حضور در پشت جایگاه را ندادند.

وی ادامه داد: سازمان لیگ نظارت را در شهرستان‌های مختلف جدی‌تر بگیرد. مسابقات از لحاظ فنی در سطح خوبی برگزار می‌شود، اما زمین‌ها اجازه کار‌های فنی و تاکتیکی را به تیم‌ها نمی‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال پشتیبانی نزاجا گفت: تا‌کنون در بازی‌های خانگی به غیر از دیدار با شریعت نوین عملکرد خوبی داشته و در همه بازی‌ها با پیروزی از زمین خارج شده‌ایم. در دیدار‌های خارج از خانه و در بازی مقابل شهرداری کرج و کیای شاهرود عملکرد بد داوری در نتیجه تیم ما تأثیرگذار بود و پنالتی‌های اشتباه و ناحقی علیه پشتیبانی گرفته شد که باعث شد در جدول لیگ دسته‌سه، چهار امتیاز ضرر کنیم و از سایر تیم‌ها عقب بمانیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->